Wat doen wij?

WerkgeversServicepunt Rijk van Nijmegen is uw regionale aanspreekpunt en dienstverlener voor personeels- en arbeidsmarktvraagstukken. Of u nu vragen heeft over instroom, scholing, uitstroom of andere personele vraagstukken; uw adviseur geeft antwoord of wijst u de weg naar de juiste specialist. Wij helpen werkgevers aan personeel en weten wat er bij de werkgever speelt. We geloven in de kracht van een divers personeelsbestand. Om u goed van dienst te kunnen zijn werken de arbeidsmarktpartners in de regio nauw samen.

Wat bieden wij u concreet?

  • Wij voorzien u van relevante arbeidsmarktinformatie.
  • Wij denken mee over relevante subsidies en regelingen en vergunningen.
  • We kunnen de methode van de inclusieve arbeidsanalyse toepassen.
  • Wij zij actief betrokken en adviseren bij de ontwikkeling van financiële arrangementen.
  • Wij werven, bemiddelen en matchen.
  • Wij geven advies over inclusief werkgeverschap.
  • Wij hebben kennis van de verschillende mogelijkheden voor (om)scholing.
  • Wij bieden onze netwerkpositie aan.
  • Wij zijn op de hoogte van de ontwikkelingen binnen het sociale domein.
  • Wij denken mee bij faillissementen en andere mobiliteitsvraagstukken.
  • Wij begeleiden werknemers van werk naar werk ter voorkoming van werkloosheid.

WerkgeversServicepunt Rijk van Nijmegen is een van de 35 regionale WerkgeversServicepunten in Nederland.

Onze dienstverlening is kosteloos voor werkgevers in de gemeenten Nijmegen, Wijchen, Druten, Beuningen, Berg en Dal, Heumen en Mook en Middelaar.

Schakel een adviseur in

Naast economische ook sociale doelen bereiken? Ontdekken hoe u hier invulling aan kunt geven? Wij adviseren graag én ondersteunen u bij de uitvoering.